الاصدقاء

ضحك ولعب وجد وحب ودين وسياسة ... مع لاصدقاء
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Love sunset
المديرة المساعدة
المديرة المساعدة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 342
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الأحد 15 يونيو 2008, 1:40 am

ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟
والسؤال ده للكل ..
البنات والشباب ....
المرتبطين واللى لسه ما ارتبطوش ...
كلنا
طبعا عارفين قد ايه ان علاقة الحب بين اى حبيبين بتبقى اقوى من اى مشاكل
وبتتحدى كل الظروف وتكسر كل الحواجز واى حاجة ممكن تهدها .
لكن سؤالى بقى ... ايه الظرف او المشكله اللى تخلى العلاقة دى تقف عاجزة قدامها ... وبسببها تكون دى نهاية العلاقة ؟؟؟
مش هكتر فالكلام اكتر من كده .....
الموضوع ده موضوع نقاشى يعنى مجرد انه نفضفض مع بعض ....
ياريت بقى محدش يدخل يقولى مفيش حاجة فالدنيا ممكن تفرقنا عن بعض الا الموت والكلام اللى لابيودى ولا يجيب ده ...
واللى عاوز يحتفظ بالسبب لنفسه او يحس انه حاجة خاصة بينهم هما الاتنين بس يعمل تلت علامات استفهام بين قوسين (؟؟؟).
ياريت الكل يجاوب بصراحة
منقول .

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
TITO_A
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 436
العمر : 24
العمل/الترفيه : أجازة
المزاج : عاشق
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الأحد 15 يونيو 2008, 10:51 am

شكرا على الموضوع


ان هى تهين كرامتى او احس و لو للحظة بالشفقة من نحيتها

_________________
I LOVE YOU AYAX .. AND I WILL LOVE YOU FOR EVER


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friends.ahlamountada.com
Love sunset
المديرة المساعدة
المديرة المساعدة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 342
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الأحد 15 يونيو 2008, 1:25 pm

شكرا على ردك ورايك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hamada
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 112
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الأحد 15 يونيو 2008, 1:32 pm

انها تخونى او تكدب عليا
بس لو هى جت وقالتلى انا شعورى اتغير من ناحيتك والله انا هنسحب فى هدوء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Love sunset
المديرة المساعدة
المديرة المساعدة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 342
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الأحد 15 يونيو 2008, 1:46 pm

شكرا لمرورك ورايك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Sharnouby
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 423
العمر : 24
الموقع : 199 شارع جميلة بوحريد السيوف شماعة
العمل/الترفيه : الكمبيوتر و الصيد و بعض ألعاب الرياضة
المزاج : قلبى مجروح
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الجمعة 11 يوليو 2008, 4:54 am

أن هى تكون مابتحبنيش بدرجة الحب اللى أنا بحبها قاده وتكون آخذه الموضوع تسلية وعلى رأى المثل ... اللى ييجى منه أحسن منة

ومشكووووووووووووووووووووووور

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friends.ahlamountada.com
Love sunset
المديرة المساعدة
المديرة المساعدة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 342
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الجمعة 11 يوليو 2008, 1:33 pm


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Tamatem
صديف بجد
صديف بجد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 504
العمر : 22
الموقع : الاسكندرية
العمل/الترفيه : NET
المزاج : حسه احساس غريب ميتشرحش
تاريخ التسجيل : 14/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟   الجمعة 11 يوليو 2008, 4:44 pm

مشكوره علي موضيعك الجامده دي (؟؟؟؟؟) بس عيزه اقول حاجه البنات سمعهتها هتروح لو قالت حاجه فانا مش هقول حاجه لو في او مفيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friends.ahlamountada.com
 
ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الاصدقاء  :: منتدى الحب والرومانسية :: كلام فى الحب-
انتقل الى: